• October 1, 2023

Kako izbrati pisarniški material?

Kako naročate vaš pisarniški material? Čakate, da vam ga zmanjka, potem pa ga kupite na hitrico, brez razmisleka, ali se odločate za nakup vnaprej, pri čemer upoštevate več faktorjev: ceno, kakovost, uporabnost, videz? Če spadate v drugo skupino, potem je vaše delo gotovo bolje organizirano, vedno imate vse pri roki, zadovoljni ste s kakovostjo in nikoli se ne znajdete v paniki, ker vam zmanjka nečesa bistvenega za delo.

Dejavniki izbire za pisarniški material

Med faktorji, ki so pomembni za pisarniški material, je potrebno najti pravo ravnovesje.

1. Cena.
Kadar je pisarniškega materiala veliko, je najbolje, da si določite »budget«, ki ste ga pripravljeni zanj odšteti. Omejenost seveda ne pomeni, da izbirate zgolj najcenejše izdelke, saj ti lahko pomenijo tudi nižjo kakovost. Bolj pomembno je vedeti, kdaj in kako naročati, da si zagotovite najnižjo ceno. Pisarniški material naročajte takrat, ko si lahko zagotovite popuste, ti pa so vam običajno na voljo, kadar se odločite za naročilo večje količine, kadar potekajo razne promocije, kadar so na voljo večja pakiranja …

2. Kakovost.
Ne kupujte najcenejših izdelkov, če sumite, da z njimi ne boste zadovoljni. Preberite ocene drugih uporabnikov na spletu in preverite karakteristike – pisarniški material se med seboj razlikuje, kljub temu, da gre na videz za enake izdelke. Eni so namreč boljši za en tip uporabe, drugi za drugega. Vsekakor pa ne naročajte zgolj najdražjih stvari ali stvari najboljše blagovne znamke. Ta ni nujno zagotovilo za kakovost – tudi manj zveneče blagovne znamke lahko nudijo kakovostne proizvode.

3. Uporabnost.
Razmislite o tem, kako uporaben je posamezen izdelek. Pisarniški material nenazadnje ne naročate zato, ker vam je všeč, temveč zato, ker ga potrebujete za svoje delo. Če vam nek material ali pripomoček ne pride prav redno, gotovo velja razmisliti o tem, ali je sploh potreben.

4. Videz.
Je tudi za pisarniški material pomemben videz? Nekoliko gotovo vpliva, saj lahko pomaga pri boljši organizaciji dela, pri večji preglednosti, pri boljši motivaciji. Fascikli v lepih barvah lahko naredijo delovni prostor prijetnejši, na primer.
Če boste pisarniški material naročali z mislijo na vse omenjene dejavnike, potem boste naročali izdelke, ki so kar najbolj optimalni – so primerni po ceni in kakovosti, resnično uporabni, poleg tega pa še prijetnega videza in ne kvarijo vzdušja v pisarni.

Kje naročiti pisarniški material?
Če želite kar najboljšo izbiro, potem je vsekakor priporočljivo, da svoj pisarniški material nabavite pri specializiranem dobavitelju, pri katerem lahko vse potrebno naročite kar preko spleta, hkrati pa vam ta zagotovi brezplačno dostavo.